wie is de doelgroep?

Moooi is opgericht door Marcel Wanders en Casper Vissers. Hun ontwerpen zijn heel Trendy, vernieuwend en creatief. Dan spreken we over de Rode wereld. De kenmerken zijn onderverdeeld in 4 werelden: de rode wereld is trendy, de gele wereld is sfeervol, de blauwe wereld is modern en de groene wereld is vertrouwd. Moooi zit dus overduidelijk in de rode wereld omdat ze hele unieke en originele meubels ontwerpen voor mensen tussen de 25 en 45 jaar.

Het zijn mensen die houden van kwaliteit en willen ook geld uitgeven voor hun interieur die er uniek en origineel uitziet. Je gaat speciaal naar Moooi omdat dit een meubelmerk is die u nergens anders kunt vinden dit design met deze kwaliteit en bekleding. De mensen die dit kopen zijjn over het algemeen mensen die veel aandacht geven aan hun interieur en exterieur. Hun exterieur is vaak heel groot en luxe, hetzelfde geld voor hun interieur het zijn mensen die veel tijd en energie in hun interieur steken.

Veel bekende personen kennen en kopen Moooi meubels. Je ziet weleens een Moooi Carpet of Moooi verlichting in interieur of bijvoorbeeld in een serie of restaurant, ook bijvoorbeeld de Knotted Chair die ontworpen is door Marcel Wanders die je ziet op foto's, video's of intereur.